Пошуковий запит: (<.>A=Блощинський І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Блощинський І. Г. Рекомендації мультиплікаторам іншомовної підготовки щодо шляхів оптимізації проведення занять професійної спрямованості з персоналом Державної прикордонної служби України [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський, Д. В. Таушан, І. А. Яремчук // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 3. - С. 26-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_3_5
|
2. |
Балендр А. В. Особливості відбору і підготовки фахівців для викладацької діяльності у Держприкордонслужбі України [Електронний ресурс] / А. В. Балендр, І. Г. Блощинський, Д. В. Таушан // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 4. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_4_4
|
3. |
Блощинський І. Г. Огляд можливостей використання соціальних сервісів у процесі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський, Д. В. Таушан, І. А. Яремчук // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 3. - С. 31-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_3_5
|
4. |
Блощинський І. Г. Електронний підручник як засіб ефективного забезпечення дистанційного навчання у навчальних закладах Державної прикордонної служби України [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський, Д. В. Таушан, І. А. Яремчук // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 33–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_4_5
|
5. |
Блощинський І. Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_16 Обгрунтовано критерії (мотиваційно-цільовий, соціо-прогностичний, пізнавально-інформаційний, навчально-результативний, структурно-логічний) компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання та визначено відповідні показники. Виокремлено інтегральний показник, яким є навчальна активність курсантів під час їх фахової підготовки, що відображається в умінні використовувати технології і засоби ДН (ЕП, онлайн-інструменти, платформи тощо), продуктивність спілкування з викладачами-консультантами.Обоснованы критерии (мотивационно-целевой, социо-прогностический, познавательно-информационный, учебно-результативный, структурно-логический) компонентов профессиональной компетентности будущих офицеров-пограничников во время их профессиональной подготовки с использованием технологий дистанционного обучения и определены соответствующие показатели. Особо выделен интегральный показатель, которым является учебная активность курсантов во время их профессиональной подготовки, что отражается в умении использовать технологии и средства ДН (ЭП, онлайн-инструменты, платформы и т.д.), продуктивность общения с преподавателями-консультантами.The article reveals criteria (motivational-purposeful, social-prognostic, cognitive-informative, educational-resultative, structural-logical) and substantiates indicators of components of future borderguard officers’ professional competence during their training with the usage of distance learning technologies.
|
6. |
Блощинський І. Г. Сутність та зміст поняття "дистанційне навчання" в зарубіжній та вітчизняній науковій літературі [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_3_4
|
7. |
Блощинський І. Г. Компоненти професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Військова освіта. - 2015. - № 2. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2015_2_5
|
8. |
Блощинський І. Характеристика курсу дистанційного навчання англійської мови для персоналу Державної прикордонної служби України [Електронний ресурс] / І. Блощинський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_2_3
|
9. |
Блощинський І. Методика проведення експериментальної роботи щодо сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на основі дистанційних технологій навчання [Електронний ресурс] / І. Блощинський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_3_3
|
10. |
Блощинський І. Г. Результати констатувального експерименту сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_5
|
11. |
Блощинський І. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників на основі технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Блощинський // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_4
|
12. |
Блощинський І. Г. Стан сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 19-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2015_2_4
|
13. |
Блощинський І. Дистанційне навчання прикордонників у країнах Азії (на прикладі фахівців Прикордонної поліції Міністерства громадської безпеки Китайської Народної Республіки) [Електронний ресурс] / І. Блощинський // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 48-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_2_6
|
14. |
Блощинський І. Дослідно-експериментальна перевірка системи професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Блощинський // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 6-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_3_3
|
15. |
Блощинський І. Г. Використання спеціалізованого програмного додатку Anki під час самостійної професійної іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до складання державних екзаменів [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_7 Розкрито використання спеціалізованого програмного додатку Anki під час самостійної професійної іншомовної підготовки курсантів Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, які навчаються за спеціальністю «Охорона та захист державного кордону» за першим (бакалаврським) рівнем підготовки вищої освіти до складання державних екзаменів. Особливу увагу приділено розробці навчального матеріалу (словникових колод і карток) для підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників за такими розділами програми Anki як: вивчення іменників, прикметників, займенників, дієслів, словосполучень, виразів для проведення інтерв’ювання іноземних громадян тощо.Раскрыто использование специализированного программного приложения Anki для самостоятельной профессиональной иноязычной подготовки курсантов Национальной академии Государственной пограничной службы Украины им. Богдана Хмельницкого, которые обучаются по специальности «Охрана и защита государственной границы» по первому (бакалаврскому) уровню подготовки высшего образования к сдаче государственных экзаменов. Особое внимание уделено разработке учебного материала (словарных колод и карточек) для подготовки будущих офицеров-пограничников по таким разделам программы Anki как: изучение существительных, прилагательных, местоимений, глаголов, словосочетаний, выражений для проведения интервьюирования иностранных граждан и т. п.Usage of Anki specialised program application during cadets’ independent foreign language professional training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi who study on specialty «State border security and protection» according to the first (bachelor) level of training of higher education for passing state examinations has been revealed in the article. Special attention is given to working out of teaching material (vocabulary decks and cards) for the future border guard officers` training according to the following sections of Anki program: studying of nouns, adjectives, pronouns, verbs, word combinations, expressions for interviewing of foreign citizens, etc.
|
16. |
Блощинський І. Г. Рекомендації щодо побудови системи дистанційного навчання персоналу Державної прикордонної служби України [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 4. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_4_3
|
17. |
Блощинський І. Г. Організація навчального процесу в Національній академії Державної прикордонної служби України відповідно до європейської кредитно-трансферної системи [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський, Д. В. Таушан, А. В. Янковець // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 6. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_6_6
|
18. |
Блощинський І. Г. Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки із використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 144-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_29
|
19. |
Блощинський І. Г. Система професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників на основі технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Військова освіта. - 2017. - № 1. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2017_1_6
|
20. |
Блощинський І. Етапи, зміст і методика проведення експериментальної роботи щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників [Електронний ресурс] / І. Блощинський, О. Бабіч // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_5
|
| |